В рамках третього модуля ми працювали над плануванням теми, цілей та завдань проекту, що є одним із головних аспектів нашої роботи. Також були сформульовані основні запитання по обраній темі: ключові та тематичні.
В цьому модулі дізналася про термін "фасилітація", також створила власний документ для фасилітації, що стало своєрідним підсумком роботи. Вже на кінцевому етапі роботи, можна сказати, що даний тренінг відкрив нові можливості у навчанні залучаючи Інтернет ресурси, різні джерела та опановуючи нові форми представлення своєї навчальної роботи, які є сучасними та цікавими для учнів XXI століття.
Даний модуль розкрив суть та значення методу проектів у навчанні. Метод проектів у наш час уважається технологією ХХІ століття, адже дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності: вміння вчитися, інформаційно-комунікативну, загальнокультурну, здоров’язбережувальну, громадянську, соціальну; дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створювати додаткову мотивацію до навчання, а також найбільш повно розвивати інтелектуальні та творчі здібності дитини. Метою навчального проектування є створення педагогом таких умов під час освітнього процесу, за яких його результатом є індивідуальний досвід проектної діяльності учня. Робота над проектом — це практика особистісно орієнтованого навчання в процесі праці учня на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.
П'ятий модуль відкриває нам всі можливос ті Інтернету для навчальної діяльності. Швидко були знайдені потрібні сайти, електронні бібліотеки та ін. Але тривалим був процес саме роботи над фільтруванням ресурсів, джерел для обрання найпотрібнішного та найцікавішого для обраної теми проекту.
Коментарі
Дописати коментар